Devochka´s

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Linda Larsson - 12 april 2012 08:05

Hittade lite bilder i kameran på katterna från i vintras.


Kallott hon går alltid på en promenad när hon går ut. Hon traskar ner på uppfarten och sedan går hon till höger eller till vänster, allt beror på åt vilket håll hon gick sist   

Sedan går hon kanske 100 – 150 meter innan hon svänger in på tomten igen och promenerar hem. Hon tar inga långa svängar utan är för det mesta inom synhåll. Och när hon går på våran lilla väg så håller hon sig alltid på sidan.


 


Hemma igen och ser sig omkring.


 

Njuter av solen från insidan   


 


Här kommer Ville   


 


Vackra Dani P sitter och njuter av solen, hon håller sig alltid i närheten.
Om hon inte sitter på bron och tittar och myser så sitter hon vid den stora
granen som är bredvid huset.


 

 

Dani putsar pälsen i solen

 
 

Påväg tillbaka till bron   

 



 

Sitter och har koll på vad dom andra katterna håller på med   

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards