Devochka´s

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Linda Larsson - 1 juli 2012 22:14

Så har helgens utställning gjorts, och man är helt slut i vanlig ordning.
I år har jag jobbat i sekretariatet för första gången och det har varit jätte kul
och mycket lärorikt.
Tusen tack tjejer för en jätte trevlig helg hoppas att vi kan jobba ihop fler gånger   


Katterna har man med nöd och näppe hunnit ställa och än mindre har man hunnit kammat
och fixat. Med jag är toppen nöjd med helgens resultat. Ville har inte haft konkurrans och har fått
två CAPIB under helgen och på lördagen blev han BIV. Kallott som jag inte ställt sedan 2009 har
det gått jätte bra för. Jag slutade att ställa henne eftersom hon inte tyckte om att vara på utställning och
var spänd och morrig. Det gick alltid bra men man ställde henne med andan i halsen för det mesta.
Under lördagen blev Kallott EX 2, hon fräste några gånger men morrade inte och på söndagen fick hon sitt
CAGCIB i konkurrans och då fräste hon inte och hon tittade faktiskt lite nyfiket omkring sig. Så nu ser jag
fram mot nästa utställning som hon skall få komma till.


Måste bara lära mig att fixa till den perfekta Show pälsen först, måste kanske gå en kurs någonstans   







Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards