Devochka´s

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Linda Larsson - 8 oktober 2012 19:33

Silveråsens Meryl Streep har varit på besök i Sundsvall hos Kneph´s Concoerde. Meryl är en dotter till Devochka's Krutov och har nu besökt en son till Ville :)

Det är verkligen kul att få träffa en avkomma efter en av sina egna katter som man inte har sett på länge och det mesta som man har sett har varit på bild. Meryl har verkligen vuxit upp och blivit en otroligt vacker sibbe tjej. Jätte kul Inga-Lill att få träffa dig och din familj och att få se och känna på Meryl. Kommer nog att bli jätte fina kattungar efter detta par.


Vill ni läsa mer om Silveråsen's katter och kommande kattungar så hittar ni det här:

http://www.ljubassibiriskkatt.se/

Och vill ni läsa mer om Kneph´s Concoerde så hitar ni det här:

http://knephs.se/



 

 

 

 
 
 

Kolla in Kneph´s Concoerde, vilken snygging :)

 

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards