Devochka´s

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Linda Larsson - 28 oktober 2012 20:49

Idag har vi vägt Dani P och hon har gått upp ca 1,6 kg. Igår fick hon också flytta in till Micaela eftersom hon vaktar sin mage, och Dani är inte rädd för någon eller något! På fredagskvällen tryckte hon upp Gudrun i ett hörn och skällde ut henne totalt. Ville och Devochka är inte heller vatten värd, det är bara Kallott som hon gärna stryker sig mot. Så vi tog bolådan och ställde in den till Micaela, där kan Dani ha lugn och ro de sista dagarna av dräktigheten. Hon är ute som vanligt i huset när vi är hemma men på natten och när vi inte är hemma känns det tryggare att ha henne instängd.



Har tagit lite bilder så man kan se hennes mage när hon sitter och jag kan tycka att hon är jämt tjock så vi får se om det blir ett jämt antal kattungar som kommer ut.






Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards