Devochka´s

Alla inlägg under december 2012

Av Linda Larsson - 2 december 2012 21:47

Så har äntligen lilla söta tröga fröken Kallott fattat att det är bäbisar som Dani har i lådan som hon ligger i hela tiden. I morse kom Thomas med Rory till mig i sängen, kallott som låg och myste bredvid mig kollade upp och funderade vad det var som han hade med sig. När hon fattade att det var en bäbis så blev hon helt till sig. Sprang till bolådan och hoppade in, det var runt 9 i morse, nu först har hon klivit ut en stund och varit på toa och ätit lite. Kallott bara älskar bäbisar och hon tvättar och tvättar och bara myser   



     


         


Har stått på kattens dag i dag ute på Arken i Birsta. Hade Ville med mig, men han tycket att det var en rysligt dålig ide att han skulle följa med, han har sovit sig igenom tiden. Många besökare var intresserad av id-märkning och Sundsvalls kattklubb vilket är trevligt   


       

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards