Devochka´s

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Linda Larsson - 14 januari 2013 21:26

Så börjar småtrollen att växa upp och bli tillräckligt stora för att flytta hemifrån. Men än så länge får vi rå om dem lite till. Vägde dom idag och tro det eller ej men Lorelai som länge har vägt minst har gått om både Rory och Emily alla tre väger över 1200 g   


Husse ska åka iväg några dagar på utbildning och i vanlig ordning så är väskor super intressanta, undra om det ärvs genetiskt


   

     


Gudrun har fullt sjå att hålla flickarna under uppsikt och vill gärna tvätta lite hon också, Lorelai  kurrar ljudligt när Gudrun tvättar henne.


     



Farfar Ville katt börjar inse att det är små katter, han har varit tveksam länge och jag tror att det har gått upp ett ljus för honom nu att dom är just katter och inget annat.


   

Dani P är med och håller kollen, men hon är väldigt cool nu, det är sällan hon tycker att hon måste styra upp Gudrun eller Ville katt.


   

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards