Devochka´s

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Linda Larsson - 23 januari 2013 21:13

Nu är kattbusarna snart flyttklara redan 12 veckor, tänk vad snabbt tiden går. På måndag är det dags för sista vaccinering, chip märkning och besiktning hos veterinären. Lilla Rory är först ut att flytta i mitten av nästa vecka och under första helgen i februari flyttar Lorelai och Emily.  Är otroligt glad i familjerna som tjejerna kommer att flytta till och känner att jag haft tur som fått lära känna dem.


Lite bilder på tjejerna som fyller 12 veckor idag.


     


Tjejerna är så fulla i bus nu så att man har fullt upp mest hela tiden.
Ibland är det riktigt skönt när dom slocknar en stund   


       


Min älskade Dani P är i mina ögon en otroligt vacker katt, hon har varit en toppen mamma måste jag ändå säga, även om hon hade en dålig start. Ser fram mot att åka på utställning med henne under detta år.


     


Idag tog det väldigt lång tid att få till en gruppbild på busarna, men trägen vinner...



 

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards