Devochka´s

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Linda Larsson - 27 januari 2013 22:18

Kattungarna älskar att sova i klätterträdet när det är dags för en liten tupplur. Lorelai är nog lite rädd för att vara för högt upp, hon ligger gärna på en av hyllorna lite längre ner. Men ibland så skuttar hon hela vägen upp hon med.  Rory och Emily ligger oftast högst upp och gärna på samma hylla. Alla tre ropa när det är dags att komma ner, lite svårt är det än så länge att ta sig ner för klätterträdet. Men jag antar att dom snart lär sig det med   


           


Finns en hel del katthår på klätterträdet, men så är det alla katternas favorit också, även fast att man springer runt med damsugaren och damsuger av trädet också så är det nästan hopplöst att hålla det fritt från katthår.


Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards