Devochka´s

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Linda Larsson - 29 januari 2013 21:22

Det är med ett lite stick i hjärtat som man vinkar hejdå till kattungarna som man sett födas och växa upp till de katter som de är den dagen då de packar flyttväskan och åker. Men det är också så otroligt roligt och glädjefullt att se den nya familjens lycka när dagen har kommit och man får hämta hem sin lilla kisse.


           


Lycka till   

Av Linda Larsson - 29 januari 2013 21:11

Igår var det vaccination nummer 2, chipmärkning och veterinärbesiktning för småbusarna och allt gick jättebra. Dom fann sig i att bli stucken två gången, nålen till chippet är inte super tunn, utan ganska grov men den är otroligt vass. Alla tre tjejerna protesterade lite när sticket kom för chippet men dom uppförde sig väl.

Spännande var det hos veterinären i alla fall   


 



   


Efter besöket var det trötta kissar hela dagen. Under kvällen passade Rory på att mysa med både mamma Dani och moster Kallott.


 


Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards