Devochka´s

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Linda Larsson - 12 januari 2014 17:25

Kallott är en duktig mamma på alla sätt och vis. Men hon är otroligt beskyddande också viket har lett till att kattungarna inte har kunnat springa runt i huset lika mycket som våra tidigare kullar. Det eftersom Kallott blir galen på farmför allt Ville katt och Gudrun. När Ville träffar sjöbusarna, och Kallott inte ser eller om hon är instängd, så är han super gullig med dom han tvättar dem och är supersugen på att busa. Dani P däremot fräser åt hela gänget, hon gör inget annat än att just fräsa och det när dom kommer för nära. Antar att hon är rädd att dom ska ta hennes mat. Kallott bryr sig över huvudtaget inte om vad Dani gör eller inte gör i närheten av hennes bäbisar vad hon än gör så verkar det vara ok. Idag är det första gången som hon låtit Gudrun vara i närheten av bäbisarna. Gudrun har fått vara med bäbisarna förut också men då har Kallott varit instängd, annars hade det aldrig gått. Det känns bra att hon äntligen börjar släppa lite på sitt beskyddande sätt.


                                  Mira och Gudrun


                                    Nora


                                    Nora spanar på Gudrun

    

                                   Ture hjälper syrran med tvätten

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards