Devochka´s

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Linda Larsson - 19 juli 2014 21:26

Nu har första kattungen packat sin flyttväska och påbörjat sitt nya stora äventyr. Vi önskar Devochka's Jane Austin och hennes familj lycka till   

    




Innan flytten så tog Jane ett bad för att vara extra fin när hon kommer till sitt helt egna hem hos sin familj  


                                             
Lite hjälp med torkningen fick hon av mamma Dani och syrran Mary



Sedan var det gos och bus med syskon och mamma

                                   


Efter att packningen var klar låg Jane och passade sina saker och väntade på sin familj, i alla fall ett tag   


  

Packningen
  


Hejdå vackar Jane och lycka till   


  




Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards