Devochka´s

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda Larsson - 27 mars 2012 21:09

Här är lite bilder på våran Vilde Bill, Ville.
Här om dagen när Thomas var hemma och Ville var ute så hörde han att det lät lite underligt utifrån.
När han gick ut såg han inget men hörde fortfarande ljudet, så han tittade uppåt, och vad ser han???


           


                        


 

Ville har lyckats ta sig upp på taket och njuter i fulla drag av denna nya spännande plats. Han tar sig från farstukvist taket till ett tak på en utbyggnad på gaveln av huset och sedan hoppar han över till vedboden. Sedan hoppar han tillbaka till utbyggnaden på gaveln och hoppar in i huset igen genom Fredrikas fönster som hon öppnat för att fråga Ville vad det är han gör?


En överlycklig katt somnar sedan i soffan efter dagens stora spännande upplevelse  

Av Linda Larsson - 25 mars 2012 22:42

Katterna i huset njuter av att solen lyser och att värmen börjar komma tillbaka.
Våra katter funderade vad vi gjorde med vädret i höstas när det blev kallt, regnigt
och sedan massor av något vitt och kallt.
Alla kissarna har lärt sig mer eller mindre att det går bra att vara ute i snön, men lite
skeptisk är dom allt    

Förra helgen var jag med som åhörare på Sveraks årsmöte och hade tänkt skriva ett par rader
efter förra helgen och berätta om det. Men det där med tiden är inte min grej, den tycks aldrig
räcka till allt som jag vill hinna med.
Hur som helst så var det en rolig och intressant helg. Lärde mig en hel del och fick mig en och
annan tanke ställare som jag troligast inte hade kommit på om jag inte fått möjlighet att delta.

Här är en lite fin bild på Kallot till vänster, Ville i mitten och Dani som sitter och ser på.

 

Av Linda Larsson - 23 mars 2012 13:06

Nu är Dani P på Parning igen.


 


Hoppas att hon inte är lika utslagen hos Gurkan som hon är hemma   


Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards