Devochka´s

Alla inlägg under februari 2013

Av Linda Larsson - 2 februari 2013 11:44

Så har dagen kommit då de två sista tjejerna packar sina flyttväskor och följer med sina nya familjer

hem. Kommer att sakna denna trollkull som vi fick förmånen att få se växa upp. Men även om det är
lite sorgligt så är det också roligt eftersom det är så fina familjer som våra småtroll kommer att få bo hos.




   

Här inspekterar Kallott att allt är rätt packat och att det ser bra ut, tror att det blev godkänt 



Här är lite bilder på Lorelai, Emily


     



Och Kallott och Dani som passar på att mysa lite


       


Lycka till   





Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards