Devochka´s

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda Larsson - 28 juni 2012 21:11

I helgen har SUK utställning i Kovlands ishall och Ville skall naturligtvis med och sedan
skall Kallott få följa med denna gång . Spännande att ställa henne, är några år sedan hon
fick följa med på utställning. Ska bli riktigt kul, hoppas jag, att ta med henne och se
vad hon tycker om att bli ställd nu när hon blivit lite äldre   

Av Linda Larsson - 23 juni 2012 14:34

Är nästan helt säker på att Dani P är dräktig och väntar små mini gurkor med Gurkan   

Hon har hallonröda tissar, i alla fall några av dem och äter och sover samt att vi kan tycka att
hon blivit rund. Om jag har rätt så kommer dessa småttingar vecka 30.


Tänkte också berätta att den 19 juni, HCM testades Ville (Salikon´s Båtsman) utan anmärkning.


Kommer snart lite bilder på katterna och på toksöta Gudrun, det går fantastiskt bra med Gudrun och katterna. Hade aldrig kunnat tro att det skulle gå så pass bra som det gjort.

Presentation


Välkommen till Devochka´s blogg.
Tanken med bloggen är att den skall handla om den Sibiriska katten som jag har förmånen att få dela mitt hem med. Under tidens gång kommer säkert andra intressen att smyga sig in här och även min familj kan jag tänka mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards